ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES SPRINTER W906 309CDI/311CDI/313CDI/315CDI/318CDI/319CDI/2.1 CDI/3.0 CDI 2006+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES SPRINTER W906 309CDI/311CDI/313CDI/315CDI/318CDI/319CDI/2.1 CDI/3.0 CDI 2006+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES C-KLAS W204 C180CDI/C200CDI 2011+ E-KLAS W212 E200CDI 2009+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES C-KLAS W204 C180CDI/C200CDI 2011+ E-KLAS W212 E200CDI 2009+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ CITROEN C4 1.6HDI 2009+ C5 1.6HDI 2010+/PEUGEOT 308 1.6HDI 2009+ 308 1.6HDI 13+ 508 1.6HDI 2010+

Κωδικός: ACTDPF-PE-002/AJ
429,60 €
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο από 1 έως 3 ημέρες
ΚΩΔΙΚΟΣ
ACTDPF-PE-002/AJ
Ενημέρωση όταν είναι σε απόθεμα
ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ CITROEN C4 1.6HDI 2009+ C5 1.6HDI 2010+/PEUGEOT 308 1.6HDI 2009+ 308 1.6HDI 13+ 508 1.6HDI 2010+

Tο DPF (Φίλτρο Μικροσωματιδίων Πετρελαίου) είναι μια συσκευή, η οποία τοποθετείται στο σύστημα εξαγωγής των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων (diesel) αυτοκινήτων για την επίτευξη της μείωσης εκπομπών αιθάλης, ώστε να πληρούν τα ευρωπαϊκά και ελληνικά πρότυπα εκπομπών ρύπων, που εφαρμόστηκαν στα επιβατικά αυτοκίνητα απαραίτητα από το 2009 και μετά βάση προδιαγραφών Euro 5. Κυρίως φιλτράρει τα τοξικά, μικροσκοπικά σωματίδια, τα οποία εκπέμπονται με τα καυσαέρια του κινητήρα και στόχος του είναι να μειώσει κατά 80% τις εκπομπές των βλαβερών μικροσωματιδίων (ακάθαρτα σωματίδια άνθρακα), που διαρρέουν στην ατμόσφαιρα και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα, τόσο στο περιβάλλον όσο και στην υγεία των ανθρώπων. Επειδή όμως τα φίλτρα έχουν περιορισμένο χώρο αποθήκευσης, τα μικροσωματίδια που κατακρατούνται πρέπει να «καίγονται» τακτικά και να αναγεννάται το DPF. Αν η συσσωρευμένη αιθάλη «μπλοκάρει» τη λειτουργία του φίλτρου, τότε ο κινητήρας και το turbo μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί και να χρειάζεται επισκευή.

Συμβατό με: CITROEN C4 1.6HDI 2009+ CITROEN C5 1.6HDI 2010+ PEUGEOT 308 1.6HDI 2009+ PEUGEOT 308 1.6HDI 2013+ PEUGEOT 508 1.6HDI 2010+
Περισσότερες Πληροφορίες
Δωρεάν αποστολή Όχι
type car AUDI