ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Στην εταιρία μας θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να είναι 100% ευχαριστημένοι από τις αγορές τους και τα προϊόντα μας. Στην περίπτωση όμως που το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό ή διαφέρει με αυτό που είδατε στο site, είτε στην εικόνα, είτε στην περιγραφή του, μπορείτε να το επιστρέψετε.

Επιπλέον, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων να προκληθεί ζημιά σε αυτά. Σε αυτή την περίπτωση, για την ταχύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας, σας συστήνουμε να ελέγχετε τα προϊόντα σας, αμέσως κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας και να μην πετάτε την εξωτερική τους συσκευασία μέχρι να επιβεβαιώσετε ότι το προϊόν το λάβατε άρτιο χωρίς σπασίματα ή άλλο ελάττωμα.

Τέλος, έχετε το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης.

 1)   Για να ενεργοποιήσετε τη διαδικασία της επιστροφής:

 Θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε με email ή τηλεφωνικώς για το αίτημα σας, να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα Επιστροφής/ Υπαναχώρησης που υπαρχει  ΕΔΩ  καθώς και να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος υποδεικνύοντας μας τον λόγο και την κατάσταση του προϊόντος πριν μας το αποστείλετε πίσω. Στις φωτογραφίες χρειάζεται να φαίνεται όλη η εξωτερική συσκευασία του προϊόντος που λάβατε (η κούτα, το χαρτόνι, το αεροχαρτ ή αεροπλαστ) εάν η επιστροφή αφορά σπασμένο λόγω της μεταφοράς προϊόν όπως ανεμοθραύστες, λάμπες, προβολείς.

Μόλις παραλάβουμε τις φωτογραφίες και αξιολογηθεί η αιτία, το προϊόν θα πρέπει να σφραγιστεί/ ετοιμαστεί προς αποστολή σε εμάς.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και βεβαιωθεί πως βρίσκεται σε καλή κατάσταση, θα σας το αντικαταστήσουμε ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας κατόπιν εγκρίσεως της επιστροφής από την αντιπροσωπία μας.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί, ζελατίνα, blister κλπ) και όλα τα παρελκόμενα όπως βίδες, οδηγίες κ.α.
  • Να συνοδεύονται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Δώστε μεγάλη προσοχή στους χρόνους ειδοποίησης, αναφοράς, επιτρεπόμενων προθεσμιών επιστροφής καθώς και των εγγυήσεων.

 2) Ιδιαίτερες περιπτώσεις:

2.1) Εκπτώσεις
Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε προϊόν σε προσφορά και να το αντικαταστήσει με ένα άλλο προϊόν άνευ έκπτωσης ή σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε και θα έχει λήξει η προσφορά, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αξία το προϊόντος με την έκπτωση και όχι προ της έκπτωσης.

 

2.2 ) Εργασία Μη Εξειδικευμένου/ Mη Πιστοποιημένου Τεχνικού
Επιδείξτε ιδιαίτερη προσοχή σε ορισμένα εξειδικευμένα προϊόντα (κάμερες, καταγραφικά, συστήματα συναγερμών, κλειδαριές ξενοδοχείων, θυροτηλεοράσεις κ.λ.π ) που απαιτούν γνώσεις πιστοποιημένου, εξειδικευμένου τεχνικού/ προγραμματιστή  ή εγκαταστάτη.   Πριν την αγορά αναζητήστε με δική  σας ευθύνη τον  αρμόδιο  τεχνικό . Η  εργασία  ενός μη σχετικού ατόμου μπορεί να προκαλέσει  βλάβη στο προϊόν η οποία ΔΕΝ θα καλυφθεί από την δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση αν τη δικαιούστε.

 

2.3)  Αλλαγή Αξίας
Η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.

 

 

 

 3)  Δικαίωμα Υπαναχώρησης (αλλαγής γνώμης),

  1. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως, συμπληρώνοντας (με όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία) και αποστέλλοντας μας την ειδική φόρμα Δήλωση Επιστροφής/ Υπαναχώρησης (εδώ), εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  2. Με την άσκηση της υπαναχώρησής σας, οφείλετε άμεσα και πάντως το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της φόρμας Δήλωσης Επιστροφής/ Υπαναχώρησης, να μας επιστρέψετε το προϊόν.
  3. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην αρχική κατάσταση που το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, χωρίς φθορές, σκισίματα ή αλλοιώσεις, στην πλήρη συσκευασία του, με όλα τα περιεχόμενα και συνοδεύοντα προς αυτό εξαρτήματα, έντυπα, οδηγίες κλπ. Επίσης, για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το εκδοθέν παραστατικό αγοράς του (απόδειξη)
  4. .4.Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος του συνόλου των μεταφορικών των αγαθών.
  5. Η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

  1. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό
  2. .Καμία αλλαγή δεν γίνεται δεκτή αν : το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, αν έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία και έχει σημάδια φθοράς , δεν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και δεν υπάρχει παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο ή αριθμός ηλεκτρονικής παραγγελίας)  Αλλαγές δεν γίνονται σε λευκά είδη και υφασμάτινα για λόγους  υγιεινής και προστασίας καθώς και σε προϊόντα διαμορφωμένα ειδικά για τον πελάτη  πχ κουρτίνες ,καλύμματα κλπ
  3. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παραχθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  4. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή στο Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  5. Εάν η αγορά έχει γίνει με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησης του καταναλωτή δεν υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς δεν θεωρείτε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
  6.  Τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα  (πχ χειροποίητης κατασκευής πατάκια, υφάσματα, προϊόντα που πωλούνται ανά μέτρο  όπως μεμβράνες και καλώδια, κλπ) όπως επίσης και τα έπιπλα  και Λευκά είδη εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης
  7. Ειδικά για την περίπτωση επίπλων και ειδών που απαιτούν συναρμολόγηση  θα πρέπει πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε εργασία συναρμολόγησης να ελέγξετε:

    1-Το προϊόν δεν διαφέρει χρωματικά ,ποιοτικά ,από το προϊόν που έχετε παραγγείλει και τα τεμάχια είναι ακριβώς όμοια και σε διαστάσεις και ποσότητα  .

    2-η συσκευασία περιέχει όλα τα απαραίτητα τεμάχια που χρειάζονται για την συναρμολόγηση του πχ.  Βίδες Στηρίγματα βάσεις κλπ.

    3-Δεν υπάρχουν τυχόν φθορές στην εξωτερική συσκευασία λόγο μεταφοράς

     

    Εάν συντρέχει κάποιο από τα παραπάνω να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά πριν ξεκινήσετε την συναρμολόγηση και με εμαιλ με φωτογραφίες που να αποδεικνύει το  πρόβλημα.

    Μην καταστρέφετε την αρχική συσκευασία γιατί εάν χρειαστεί να το επιστρέψετε θα πρέπει να είναι άρτια συσκευασμένο για την αποφυγή καταστροφής του κατά την μεταφορά .

    Σε διαφορετική περίπτωση και χρήση  από τα παραπάνω η εταιρία μας δεν μπορεί να δεχθεί την επιστροφή σας.

  8. Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί προκαταβολή εγγύησης παραλαβής από το κατάστημα ανάλογη της φύσεως του προϊόντος και της συνολικής παραγγελίας. Εάν ο καταναλωτής προβεί στην εξόφληση αυτού δεν πραγματοποιείται επιστροφή αυτής στην περίπτωση υπαναχώρησης. Σε σχέση με αυτή την προκαταβολή ασφάλειας («deposit»), ο κανόνας είναι ότι μια τέτοια προκαταβολή δεν μπορεί να ανακτηθεί επειδή ακριβώς αφορά ‘ασφάλεια’ που παρέχεται στο άλλο μέρος ότι θα τηρηθούν οι όροι της σύμβασης.

4)       Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος (Dead. On. Arrival)


Εάν το προϊόν προς επιστροφή και αντικατάσταση, είναι λανθασμένο εξ ολοκλήρου με υπαιτιότητα του καταστήματος τότε το προϊόν αυτό θα αντικαθίστανται και θα επιστρέφεται εκ νέου το προϊόν, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

 

Εάν το προϊόν προς επιστροφή και αντικατάσταση, είναι Ελαττωματικό και αφορά τα αναλώσιμα μέρη του προϊόντος (π.χ μπαταρία, βαλβίδα, κλπ), τότε  τα μέρη αυτά θα αντικαθίστανται και θα επιστρέφεται εκ νέου το προϊόν, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Σε κάθε άλλη περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος που αυτό βρίσκεται εντός της εγγύησής του, η επιστροφή προς έλεγχο ή αντικατάσταση αυτού βαρύνει τον καταναλωτή με τα έξοδα αποστολής και εκ νέου παραλαβής του προϊόντος.

 

Πρώτα πρέπει να μας επιστραφεί, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, μαζί με το παραστατικό αγοράς και εντός 7 εργάσιμων ημερών. Έπειτα θα πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος του προϊόντος και η εξακρίβωση της καλής κατάστασης της συσκευασίας του και των μερών του.

Ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

Αν η βλάβη έχει προκύψει από την κακή χρήση του προϊόντος ή από κακή συσκευασία κατά τη μεταφορά του προς τα εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα να μην το αντικαταστήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής, επιβαρύνεται τη χρέωση των μεταφορικών από και προς τα εμάς. Αν στο προϊόν που μας αποστείλετε δεν εντοπιστεί κάποια βλάβη/ελάττωμα, θα σας το επιστρέψουμε εφόσον το επιθυμείτε και θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά του από και προς τα εμάς.

Πρέπει να δώσετε στο κατάστημα την ευκαιρία να αποκαταστήσει το πρόβλημα. Εκείνο θα αποφασίσει αν θα σας επιστρέψει τα χρήματα, αν θα το επισκευάσει ή θα το αντικαταστήσει. Αν το κατάστημα επιλέξει να επισκευάσει το είδος είναι δική του ευθύνη να το επιστρέψει και να κάνει τις συνεννοήσεις με τον κατασκευαστή.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία η προγραμματισμό, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.

Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακολουθεί άμεση δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση και κατόπιν παραδοχής της εταιρίας μας της κακής ποιότητας του αποθέματος της, πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.

Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

Η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση που χρειάζεται να αποσταλεί το σωστό προϊόν ή να αποσταλούν τυχόν μέρη του προϊόντος που δεν περιλαμβάνονταν στην αρχική συσκευασία από τον κατασκευαστή, αυτό θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί πάλι το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων ή την ενημέρωση του αρμόδιου τμήματος για το ζήτημα (τηλεφωνικά ή μέσω email).

 5. Εγγύηση

Η εγγύηση των προϊόντων (6 μήνες έως 3 έτη) παρέχεται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία και ως τέτοια ποικίλλει βάσει των προϊόντων.  

Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

1.     Όταν το προϊόν έχει υποστεί βλάβη από υπερτάσεις του δικτύου 220V ή υπερτάσεις του τηλεφωνικού δικτύου.

2.     Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

3.     Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό   σχετικό με το προϊόν στην λειτουργία του και τοποθέτηση του.

4.     Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προϊόντος.

5.     Όταν στις κάμερες ή στους φορτιστές έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.

6.     Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσική, μερική ή ολική υποβάθμιση της μπαταρίας μετά από 6 μήνες από την ημέρα αγοράς.

7.     Επέμβαση  του αγοραστή  με αφύσικη φθορά από λάθος τοποθέτηση ή προγραμματισμό ή συνδεσμολογία   ανάλογα το προϊόν.

8.     Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

 

 

 

Επίλυση Διαφορών


Για όποια διαφορά προκύψει μεταξύ της Εταιρίας και καταναλωτών από την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος θα καταβάλλεται προσπάθεια για φιλική επίλυση μετά από σχετικό έγγραφο αίτημα του χρήστη.

Με γνώμονα την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών, η Εταιρία μας αναγνωρίζει, αποδέχεται και χαιρετίζει την προσφυγή στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (Online Dispure Resolution – ODR) με σκοπό την ηλεκτρονική επίλυση των διαφορών. Μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) στην ιστοσελίδα:     https://webgate.ec.europa.eu/odr/


Χρήστες και  Εταιρία δύνανται να υποβάλουν ηλεκτρονικές καταγγελίες και να συμφωνήσουν ποιος από τους αναγνωρισμένους σε κάθε κράτος μέλος φορείς επίλυσης, επιθυμούν να αναλάβει την εξωδικαστική ηλεκτρονική επίλυση της διαφοράς τους. Εφόσον η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί εξωδίκως, η διαφορά θα επιλύεται με προσφυγή στα κατά τόπους αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

Σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ενός προϊόντος, είτε λόγω βλάβης είτε άλλων παραγόντων (κακή εγκατάσταση, διακοπή τηλεφωνικής γραμμής, διακοπή ασύρματης επικοινωνίας, ανεπαρκής συντήρηση) η  Εταιρία μας σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη για βλάβες κατά της ζωής και της περιουσίας που μπορούν να συμβούν στον φυλασσόμενο χώρο.

Παρακαλούμε πολύ διαβάστε προσεχτικά  τους όρους αγοράς , επιστροφής και εγγύησης πριν από την αγορά σας. Προχωρήστε σε ηλεκτρονική παραγγελία και αγορά μόνο αν συμφωνείτε απόλυτα με όλα τα παραπάνω. Για οποιοδήποτε σημείο επιθυμείτε οποιαδήποτε επεξήγηση καθώς και για όποια απορία σας δημιουργηθεί καλείστε ελεύθερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα παρακάτω.

Οποιαδήποτε διαφορά, εάν επιβαρύνει την εταιρία μας με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο, διατηρεί το δικαίωμα επίλυσης της, δια της δικαστικής οδού. 

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε όλους τους παραπάνω όρους.