ΚΑΖΑΝΙ ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΑΤΣΑΛΙ (201) INOX MU-4 Φ54 ΜΗΚΟΣ: 420mm LAMPA - 1 TEM.

ΚΑΖΑΝΙ ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΑΤΣΑΛΙ (201) INOX MU-4 Φ54 ΜΗΚΟΣ: 420mm LAMPA - 1 TEM.

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ CITROEN C4 1.6HDI 2009+ C5 1.6HDI 2010+/PEUGEOT 308 1.6HDI 2009+ 308 1.6HDI 13+ 508 1.6HDI 2010+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ CITROEN C4 1.6HDI 2009+ C5 1.6HDI 2010+/PEUGEOT 308 1.6HDI 2009+ 308 1.6HDI 13+ 508 1.6HDI 2010+

ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES SPRINTER W906 309CDI/311CDI/313CDI/315CDI/318CDI/319CDI/2.1 CDI/3.0 CDI 2006+

Κωδικός: ACTDPF-ME-002/AJ
405,70 €
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο από 1 έως 3 ημέρες
ΚΩΔΙΚΟΣ
ACTDPF-ME-002/AJ
Ενημέρωση όταν είναι σε απόθεμα
ΦΙΛΤΡΟ DPF ΓΙΑ MERCEDES SPRINTER W906 309CDI/311CDI/313CDI/315CDI/318CDI/319CDI/2.1 CDI/3.0 CDI 2006+

Tο DPF (Φίλτρο Μικροσωματιδίων Πετρελαίου) είναι μια συσκευή, η οποία τοποθετείται στο σύστημα εξαγωγής των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων (diesel) αυτοκινήτων για την επίτευξη της μείωσης εκπομπών αιθάλης, ώστε να πληρούν τα ευρωπαϊκά και ελληνικά πρότυπα εκπομπών ρύπων, που εφαρμόστηκαν στα επιβατικά αυτοκίνητα απαραίτητα από το 2009 και μετά βάση προδιαγραφών Euro 5. Κυρίως φιλτράρει τα τοξικά, μικροσκοπικά σωματίδια, τα οποία εκπέμπονται με τα καυσαέρια του κινητήρα και στόχος του είναι να μειώσει κατά 80% τις εκπομπές των βλαβερών μικροσωματιδίων (ακάθαρτα σωματίδια άνθρακα), που διαρρέουν στην ατμόσφαιρα και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα, τόσο στο περιβάλλον όσο και στην υγεία των ανθρώπων. Επειδή όμως τα φίλτρα έχουν περιορισμένο χώρο αποθήκευσης, τα μικροσωματίδια που κατακρατούνται πρέπει να «καίγονται» τακτικά και να αναγεννάται το DPF. Αν η συσσωρευμένη αιθάλη «μπλοκάρει» τη λειτουργία του φίλτρου, τότε ο κινητήρας και το turbo μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί και να χρειάζεται επισκευή.

Συμβατό με: MERCEDES SPRINTER W906 309CDI/311CDI/313CDI/315CDI/318CDI/319CDI/2.1 CDI/3.0 CDI 2006+
Περισσότερες Πληροφορίες
Δωρεάν αποστολή Όχι
type car AUDI