- Ωρες λειτουργιας: Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 18:00 Σάββατο: 9:00 - 15:00
- ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΟΥ;
- Δημιουργία λογαριασμού
Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης Ιστοσελίδας/ Αγορών
1. Σημαντική Σημείωση
Παρακαλούμε πολύ πριν προχωρήσετε στην αγορά ενός προϊόντος να ελέγξετε πολύ προσεχτικά τα χαρακτηριστικά του και να βεβαιωθείτε ότι καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες σας.
Το κατάστημα μας δεν παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλα τα προϊόντα, για αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό τεχνικό είτε για σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν είτε για θέματα προγραμματισμού ή εγκατάστασης κάποιου από τα συστήματα τεχνολογίας που σας προσφέρουμε.
Όλες οι τιμές που αναφέρονται στα προϊόντα μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας μας δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων. Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
2. Ασφάλεια Συναλλαγών
Η Εταιρία μας αναγνωρίζει τη σημασία της τήρησης όλων των απαραίτητων νόμιμων διαδικασιών που σχετίζονται με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες τεχνικά μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται για τις συναλλαγές των χρηστών στην ιστοσελίδα πραγματοποιούνται στο εγγυημένα ασφαλές περιβάλλον του εκάστοτε φορέα (πχ Paypal, Viva, Easypay) και ΔΕΝ αποθηκεύονται στους server της Εταιρίας μας.
Όλες οι εν χρήματος συναλλαγές (τραπεζική κατάθεση, χρεωστική, πιστωτική) διεκπεραιώνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας που συνεργαζόμαστε. Η μόνη πληροφορία που λαμβάνει η εταιρία μας σχετίζεται με την επιτυχία ή την αποτυχία της πληρωμής σας.
Η περιήγησή σας είναι κρυπτογραφημένη μέσω πρωτοκόλλου HTTPS.
3. Τρόποι πληρωμής
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους :
1. Με χρέωση σε πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD. Δεκτές είναι σχεδόν όλες οι κάρτες VISA ή MASTERCARD. Δεν δεχόμαστε πληρωμές από Diners και American Express.
Η χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα θα γίνει με την παραγγελίας σας. Στο e-shop μας έχουμε λάβει όλα τα ασφαλή μέτρα για τις συναλλαγές σας με πιστωτική κάρτα. Άμεσα με την αποστολή της παραγγελία σας θα ενημερωθείτε για τη χρέωση της κάρτας σας με e-mail.
2. Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα
3. Με μετρητά ή κάρτα στο φυσικό μας κατάστημα
4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αφού καταθέσετε τα χρήματα στους τραπεζικούς λογαριασμούς μας θα πρέπει να μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με e-mail ή μέσω viber προσθέτοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο με αντίγραφο συναλλαγής, μέσα σε προθεσμία 5 ημερών από την αγορά σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα ακυρώνεται χωρίς ενημέρωση.
4. Διαθεσιμότητα
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν θα συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνετε e-mail ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή.
Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα διακίνησης στο τηλέφωνο παρακάτω.
5. Ανωτέρα βία
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
6. Ακύρωση παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα!
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας το σύστημα σας επιστρέφει έναν Αριθμό Παραγγελίας τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνώντας με την Εταιρίας μας.
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή όπου θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κάνετε άσκηση του δικαιώματος σας Υπαναχώρησης.
7. Επιστροφή προϊόντων/ Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Στην εταιρία μας θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να είναι 100% ευχαριστημένοι από τις αγορές τους και τα προϊόντα μας. Στην περίπτωση όμως που το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό ή διαφέρει με αυτό που είδατε στο site, είτε στην εικόνα, είτε στην περιγραφή του, μπορείτε να το επιστρέψετε, εντός 7 εργάσιμων ημερών.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
• Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
• Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί, ζελατίνα, blister κλπ) και όλα τα παρελκόμενα όπως βίδες, οδηγίες κ.α.
• Να συνοδεύονται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Ειδικά για την περίπτωση επίπλων και ειδών που απαιτούν συναρμολόγηση θα πρέπει πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε εργασία συναρμολόγησης να ελέγξετε:
1-Το προϊόν δεν διαφέρει χρωματικά ,ποιοτικά ,από το προϊόν που έχετε παραγγείλει και τα τεμάχια είναι ακριβώς όμοια και σε διαστάσεις και ποσότητα .
2-η συσκευασία περιέχει όλα τα απαραίτητα τεμάχια που χρειάζονται για την συναρμολόγηση του πχ. Βίδες Στηρίγματα βάσεις κλπ.
3-Δεν υπάρχουν τυχόν φθορές στην εξωτερική συσκευασία λόγο μεταφοράς
Εάν συντρέχει κάποιο από τα παραπάνω να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά πριν ξεκινήσετε την συναρμολόγηση και με εμαιλ με φωτογραφίες που να αποδεικνύει το πρόβλημα.
Μην καταστρέφετε την αρχική συσκευασία γιατί εάν χρειαστεί να το επιστρέψετε θα πρέπει να είναι άρτια συσκευασμένο για την αποφυγή καταστροφής του κατά την μεταφορά .
Σε διαφορετική περίπτωση και χρήση από τα παραπάνω η εταιρία μας δεν μπορεί να δεχθεί την επιστροφή σας.
Περαιτέρω, έχετε το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης.
1. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως, συμπληρώνοντας (με όλα τα απαραίτητα ζητούμενα στοιχεία) και αποστέλλοντας μας την ειδική φόρμα Δήλωση Επιστροφής/ Υπαναχώρησης (εδώ), εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
2. Με την άσκηση της υπαναχώρησής σας, οφείλετε άμεσα και πάντως το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της φόρμας Δήλωσης Επιστροφής/ Υπαναχώρησης, να μας επιστρέψετε το προϊόν.
3. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην αρχική κατάσταση που το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, χωρίς φθορές, σκισίματα ή αλλοιώσεις, στην πλήρη συσκευασία του, με όλα τα περιεχόμενα και συνοδεύοντα προς αυτό εξαρτήματα, έντυπα, οδηγίες κλπ. Επίσης, για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το εκ δοθέν παραστατικό αγοράς του (απόδειξη).
4. .4.Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος του συνόλου των μεταφορικών των αγαθών.
5. Η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
6. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
7. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παραχθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
8. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή στο Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
9. Εάν η αγορά έχει γίνει με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησης του καταναλωτή δεν υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς δεν θεωρείτε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
10. Τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (πχ χειροποίητης κατασκευής πατάκια, υφάσματα, προϊόντα που πωλούνται ανά μέτρο όπως μεμβράνες και καλώδια, κλπ) όπως επίσης και τα έπιπλα αλλά και τα λευκά είδη ατομικής χρήσης εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης
11. Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί προκαταβολή εγγύησης παραλαβής από το κατάστημα ανάλογη της φύσεως του προϊόντος και της συνολικής παραγγελίας. Εάν ο καταναλωτής προβεί στην εξόφληση αυτού δεν πραγματοποιείται επιστροφή αυτής στην περίπτωση υπαναχώρησης. Σε σχέση με αυτή την προκαταβολή ασφάλειας («deposit»), ο κανόνας είναι ότι μια τέτοια προκαταβολή δεν μπορεί να ανακτηθεί επειδή ακριβώς αφορά ‘ασφάλεια’ που παρέχεται στο άλλο μέρος ότι θα τηρηθούν οι όροι της σύμβασης.
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν, πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή
8.Service
Πέραν της εγγύησης, για οποιαδήποτε πρόβλημα σε προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε και να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα έχει παρουσιαστεί.
Με σειρά προτεραιότητας τεχνική υποστήριξη παρέχεται Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 15:00 χωρίς καμία χρονική δέσμευση από πλευράς μας.
Για τεχνικές και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας μας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντας το ερώτημά σας με σαφή τρόπο. Για ερωτήματα που αναφέρονται σε συγκεκριμένο μοντέλο παρακαλούμε να αναφέρετε με ακριβή τρόπο τον πλήρη αριθμό μοντέλου και τον κωδικό σειράς.
Το κατάστημα μας δεν παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλα τα προϊόντα, για αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό τεχνικό είτε για σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν είτε για θέματα προγραμματισμού ή εγκατάστασης κάποιου από τα συστήματα τεχνολογίας που σας προσφέρουμε.
9. Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει ενσωματώσει τις πλέον σύγχρονες και καθιερωμένες εφαρμογές ασφάλειας που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και την αδιάλειπτη διαθεσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για αυτό το λόγο συλλέγονται από τους πελάτες μας τα απαιτούμενα στοιχεία για την ασφαλή και αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους κατά την διάρκεια των συναλλαγών αλλά και την μετέπειτα ενημέρωσή τους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μας ακολουθεί τους όρους και τις αρχές προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του Ν. 2472/1997, όπως ισχύει σήμερα και κινούμενο πάντοτε εντός του νομικού πλαισίου- διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων μετά από ενημέρωση ή όχι των χρηστών/επισκεπτών της παρούσας ιστοσελίδας.
Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006, ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).
10. Cookies
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί «cookies», μια τεχνολογία που αποθηκεύει δεδομένα στον υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας τις λειτουργικές δυνατότητες του προγράμματος περιήγησης διαδικτύου (browser) σας, προκειμένου να συλλέξει στατιστικά στοιχεία για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας της και για να προβάλει σχετικές διαφημίσεις μέσω του δικτύου της Google και του Facebook . Εάν δεν επιθυμείτε την χρήση cookies μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας έτσι ώστε να αποτρέπεται η αποθήκευση τους.
11. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Εφόσον σημειώσετε το e-mail σας σε κάποιο πεδίο της ιστοσελίδας, αποδέχεστε ότι θα λαμβάνετε e-mail για τους ακόλουθους σκοπούς:
1. Μετά την εγγραφή σας για την ενημέρωση σας ότι αποτελείτε μέλος της διαδικτυακής μας ομάδας.
2. Για να λάβετε κάποιο δωρεάν ηλεκτρονικό οδηγό ή e-Book.
3. Για σκοπούς ενημέρωσης και πληροφόρησης (αρθρογραφία και Newsletter).
4. Για την προώθηση και διαφήμιση των υπηρεσιών μας, των σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προϊόντων μας.
5. Για την παρουσίαση, προώθηση και διαφήμιση υπηρεσιών συνεργατών μας που έχουν συσχέτιση με την θεματολογία της ιστοσελίδα μας.
Σε κάθε e-mail μας θα έχετε την επιλογή “unsubscribe” εφόσον δεν επιθυμείτε περαιτέρω να λαμβάνετε e-mail μας.
12. Συμπεριφορά Επισκέπτη
Κάθε επισκέπτης θα πρέπει να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο με σεβασμό στα δικαιώματα των υπολοίπων χρηστών του διαδικτύου. Ως εκ τούτου, ο επισκέπτης που εισέρχεται στην ιστοσελίδα απαγορεύεται να:
1. Ανεβάσει, ποστάρει, στείλει με email ή να μεταδώσει με οποιοδήποτε άλλο τρόπο περιεχόμενο που μπορεί να θεωρηθεί παράνομο, επιβλαβές, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, επιζήμιο, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, απεχθές, ρατσιστικό ή που προσβάλλει την ιδιωτικότητα του άλλου, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματός του για την προσωπική του εικόνα ή αποδοκιμαστέο με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.
2. Ανεβάσει, ποστάρει, στείλει με email η να μεταδώσει με οποιοδήποτε άλλο τρόπο κάθε είδους διαφήμιση, προωθητικό υλικό, «junk mail», «spam», «chain letters» ή κάθε άλλου είδους ενοχλητικό υλικό.
3. Ανεβάσει, ποστάρει, στείλει με email η να μεταδώσει με οποιοδήποτε άλλο τρόπο οποιοδήποτε υλικό περιέχει ιούς ή κάθε είδους ηλεκτρονικό κώδικα, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί να διακόπτουν, να καταστρέφουν ή να περιορίζουν την λειτουργικότητα λογισμικού, εξοπλισμού ή δικτύου τηλεπικοινωνίας.
4. Προσπαθήσει να μειώσει την εξυπηρέτηση του χρήστη, του παρόχου ή του δικτύου, εκθέτοντας την ιστοσελίδα σε ιό, δημιουργώντας κορεσμό, «πλημυρίζοντας» το διακομιστή, ή τοποθετώντας την κεφαλίδα ενός πακέτου TCP-IP ή κάθε μέρος της πληροφορίας κεφαλίδας σε ένα email.
5. Αποκτήσει πρόσβαση σε πληροφορίες που δεν προορίζονται για τέτοιου είδους χρήση ή να αποκτήσει πρόσβαση σε διακομιστή ή λογαριασμό στον οποίο δεν επιτρέπεται να έχει πρόσβαση.
6. Επιχειρήσει να διερευνήσει ή να δοκιμάσει την ευπάθεια του συστήματος ή του δικτύου ή να παραβιάσει την ασφάλεια ή τα μέτρα ταυτοποίησης χωρίς πρότερη εξουσιοδότηση.
7. Χρησιμοποιήσει ταυτότητα άλλου χρήστη
8. Αναλάβει οποιαδήποτε δραστηριότητα ή να υποκινήσει κάποιο άλλο πρόσωπο σε παράνομη ή άλλου είδους δραστηριότητα που προσβάλει τα δικαιώματα της εταιρίας μας ή των προμηθευτών της, των εταίρων και διανομέων της, των διαφημιστών της και κάθε άλλου επισκέπτη.
9. Μεταφέρει και μεταδώσει (με πρόθεση) οποιαδήποτε πληροφορία ή λογισμικό που δημιουργήθηκε από την Ιστοσελίδα συγκεκριμένα για τρίτες χώρες ή για αλλοδαπούς και να παραβιάσει έτσι την εθνική ή διεθνή νομοθεσία.
Ο επισκέπτης συμφωνεί να συμμορφώνεται με όλους τους τοπικούς, εθνικούς ή διεθνείς κανονισμούς σχετικά με την συμπεριφορά του στο διαδίκτυο και το αποδεκτό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμοζόμενης νομοθεσίας σχετικά με τη μετάδοση τεχνικών στοιχείων.
Ανά πάσα στιγμή και για οποιοδήποτε λόγο, η εταιρία διατηρεί με κάθε επιφύλαξη το δικαίωμα διεκδίκησης αποζημίωσης από τον επισκέπτη για τυχόν ζημιές ή βλάβες που θα υποστεί, ως αποτέλεσμα μη συμμόρφωσης του με τους όρους χρήσης αυτής της Ιστοσελίδας.
13. Ευθύνη
Ο επισκέπτης είναι απόλυτα υπεύθυνος για την εφαρμογή των μέσων πληροφορικής και τηλεπικοινωνίας που επιτρέπουν την πρόσβαση στην Ιστοσελίδα της Εταιρίας και τις ικανότητες και την γνώση χρήσης του διαδικτύου και πρόσβασης στην Ιστοσελίδα. Ο επισκέπτης είναι υπεύθυνος για χρεώσεις σύνδεσης και τον απαραίτητο εξοπλισμό για να αποκτήσει πρόσβαση στο διαδίκτυο ώστε να χρησιμοποιήσει την Ιστοσελίδα της Εταιρίας.
Ο επισκέπτης χρησιμοποιεί αυτή την ιστοσελίδα με δική του ευθύνη. Η Εταιρία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιουδήποτε είδους βλάβες μπορεί να προκληθούν σε επισκέπτες μετά από μη εγκεκριμένη χρήση.
Κάθε άτομο αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη και όλους τους κινδύνους που απορρέουν από τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας. Οι πληροφορίες ενδέχεται να περιλαμβάνουν τεχνικές ανακρίβειες ή τυπογραφικά λάθη. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να κάνει προσθήκες, διαγραφές ή τροποποιήσεις στις πληροφορίες ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
13.1 Περιορισμός Ευθύνης
Η Ιστοσελίδα διαθέτει περιεχόμενο τρίτων καθώς και συνδέσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Η Εταιρία δεν μπορεί να ελέγχει ούτε την ασφάλεια αλλά ούτε και το περιεχόμενο αυτών των πληροφοριών. Κατά συνέπεια, η Εταιρία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για κάθε είδους ζημιά ή βλάβη, που τυχόν προκύψει ως αποτέλεσμα της χρήσης, της πρόσβασης ή της αδυναμίας χρήσης του περιεχομένου των τρίτων μερών.
Η Εταιρία δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε είδους εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, σχετικά με την ακεραιότητα, τη συνάφεια, την ακρίβεια, τη μη παραβατικότητα, τη διαθεσιμότητα, την αξιοπιστία και την πληρότητα των πληροφοριών, των προϊόντων, των υπηρεσιών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα, αλλά ούτε και σχετικά με την καταλληλότητα της εφαρμογής που σχεδίασε ο επισκέπτης.
Κάθε αξίωση επισκέπτη εναντίον της Εταιρίας θα πρέπει να διατυπωθεί μέσα στον πρώτο 1 μήνα της εμφάνισης του αντικειμένου αξίωσης.
14. Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της ΕΕ
Για την επίλυση τυχόν διαφορών ή προβλημάτων, επισκεφθείτε την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, η οποία πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.
κάθε περαιτέρω διαφορά σχετικά με την ύπαρξη, την ερμηνεία, την εκτέλεση ή την παραβίαση των όρων συνεργασίας μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη, θα υπόκειται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της Αθήνας.
15. Μεταβολές στην Παρούσα Πολιτική
H εταιρία μας ανανεώνεται συνεχώς, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα της , και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, στο πλαίσιο αυτό θα ανανεώνει και τη παρούσα πολιτική. Σας συστήνουμε να διαβάζετε τη διαδικασία αυτή σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική αυτή θα τροποποιείται ανά διαστήματα χωρίς την προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών.
Η Ιστοσελίδα μπορεί, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, να αλλάξει, αναστείλει ή διακόψει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία της ιστοσελίδας συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας υπηρεσιών, παρουσίασης ή περιγραφής οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας.
Σε περίπτωση που κάποιος από τους όρους των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης είναι άκυρος, είτε λόγω αλλαγών στη νομοθεσία, είτε λόγω δικαστικής απόφασης, αυτό δεν έχει καμία συνέπεια για την εγκυρότητα των λοιπών Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης.
Παρακαλείστε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την συναίνεση σας στους Όρους.
Με την χρήση της ιστοσελίδας, αποδέχεσθε και συναινείτε με τη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς επίσης και με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.
Εάν ο χρήστης διαφωνεί με κάποιους ή όλους τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, οφείλει να απέχει από τη χρήση του, αλλιώς δηλώνει ότι έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας του.
Για οποιαδήποτε καθυστέρηση απο μεταφορικές εταιρίες και ταχυμεταφορείς, η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη και δεσμευση των χρονικών περιθωρίων παράδοσης προς τον πελάτη.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε μαζί μας πριν προβείτε σε αγορά .
Στην διάθεση σας
AΘΗΝΑ ΑΔΑΜΟΥ
ΠΡΙΑΜΟΥ 30 ΙΛΙΟΝ 13122
2105725000
ΑΦΜ 038658626 ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
[email protected]